Vaak gestelde vragen met hun antwoord
- Bancontact
- KBC/CBC betaalknop
- Belfius betaalknop
- Bankoverschrijving (Betaal uw bestelling vooraf)
- Overschrijving na factuur
- Creditcard
- IDeal
Voorlopig is het enkel mogelijk om met een cadeaubon in een fysieke showrooms te betalen.
We werken eraan zodat dit binnenkort ook online mogelijk is.
In de showrooms betaalt u met Bancontact. Betalen met Visa, Mastercard, ... is niet mogelijk.
Uw factuur wordt gegenereerd en verzonden metéén na het inpakken / verzenden van uw bestelling.
- Hebben wij uw (geldig) e-mail adres dan ontvangt u de factuur automatisch in uw e-mailbox. Deze factuur ontvangt u vóór de goederen.
- In het andere geval ontvangt u de factuur per post.
Een creditnota is een ‘negatieve factuur’. Het betreft geld dat u van ons terug moet krijgen (of in mindering brengt bij het betalen van een factuur).
- Bijvoorbeeld wanneer u goederen naar ons terugstuurt (enkel mogelijk na aanvraag voor terugsturen en akkoord van onze klantendienst).
- Wanneer dit om een specifieke reden met u overeengekomen is.
In dat geval vraagt u eenvoudigweg een duplicaat op via finance@gymna.be of via 089/510 557.
U ontvangt een betalingsherinnering wanneer een factuur niet - of niet volledig - betaald is tegen de vervaldatum.
- Hebt u vragen over uw betalingsherinnering of is er iets niet in orde waardoor u de betaling van uw factuur uitstelt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze financiële dienst via finance@gymna.be of via 089/510 557.
Indien er meermaals geen gehoor werd gegeven aan een betalingsherinnering wordt er automatisch een incassobureau ingeschakeld.