Vaak gestelde vragen met hun antwoord


  • Bancontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius betaalknop
  • Bankoverschrijving (Betaal uw bestelling vooraf)
  • Overschrijving na factuur
  • Creditcard
  • IDeal


Voorlopig is het enkel mogelijk om met een cadeaubon in een fysieke showrooms te betalen.
We werken eraan zodat dit binnenkort ook online mogelijk is.


In de showrooms betaalt u met Bancontact. Betalen met Visa, Mastercard, ... is niet mogelijk.


Uw factuur wordt gegenereerd en verzonden metéén na het inpakken / verzenden van uw bestelling.
  • Hebben wij uw (geldig) e-mail adres dan ontvangt u de factuur automatisch in uw e-mailbox. Deze factuur ontvangt u vóór de goederen.
  • In het andere geval ontvangt u de factuur per post.


Een creditnota is een ‘negatieve factuur’. Het betreft geld dat u van ons terug moet krijgen (of in mindering brengt bij het betalen van een factuur).
  • Bijvoorbeeld wanneer u goederen naar ons terugstuurt (enkel mogelijk na aanvraag voor terugsturen en akkoord van onze klantendienst).
  • Wanneer dit om een specifieke reden met u overeengekomen is.


In dat geval vraagt u eenvoudigweg een duplicaat op via finance@gymna.be of via 089/510 557.


U ontvangt een betalingsherinnering wanneer een factuur niet - of niet volledig - betaald is tegen de vervaldatum.
  • Hebt u vragen over uw betalingsherinnering of is er iets niet in orde waardoor u de betaling van uw factuur uitstelt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze financiële dienst via finance@gymna.be of via 089/510 557.


Indien er meermaals geen gehoor werd gegeven aan een betalingsherinnering wordt er automatisch een incassobureau ingeschakeld.