Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie

Gymna is synoniem voor kwaliteit, toch is het zo dat er bij elk mechanisch of elektronisch apparaat een panne kan optreden. In dat geval staan onze 3 hoog opgeleide techniekers voor u klaar. Wist u dat u sommige herstellingen zelf kan doen? Ontdek het allemaal op de 'DOE-HET-ZELF' pagina.

Een vraag? Kijk eerst even of het antwoord bij de 'Q&A' staat.

WAT DOEN IN GEVAL VAN PANNE?


1. U meldt via onderstaand invulformulier 'herstel aanvraag'

OF u meldt de panne bij klantendienst via 089/510 550 of info@gymna-barthels.be.
Bereikbaar op werkdagen, tijdens de kantooruren MA-DO 9u00 - 17u00 en VRIJ 9u00 - 16u00.

2. U meldt de keuze van depannage-formule: Filiaal (Diepenbeek, Zaventem of Gent), Post of Home.


3 KEUZE VAN DEPANNAGE FORMULE

Panne melden? Vul het onderstaande formulier in. Wij helpen u graag uit de nood!

Herstelaanvraag
Gegevens en omschrijving probleem
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Privacy*