Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie

Pakjeslevering

Voor bestellingen die geleverd kunnen worden met de pakjesdienst van GLS** gelden volgende transportkosten: 

  • Totaalbedrag < € 65 incl. BTW = € 6,5 incl. BTW transportkost
  • Totaalbedrag ≥ € 65 en < € 250 incl. BTW = € 3 incl. BTW transportkost
  • Totaalbedrag ≥  € 250 incl. BTW = GRATIS levering

* Levering in heel België. Voor levering met de pakjesdienst wordt er géén afspraak gemaakt, bent u vaak afwezig dan is het handig om een ‘leveradres’ (buren, familie) op te geven.

Eigen levering - en installatiedienst

Materiaal dat niet geleverd kan worden met de pakjesdienst - omwille van gewicht, volume, breekbaar, installatie, montage, … - wordt geleverd en geïnstalleerd door MEDICAL REVALIDATION LOGISTICS, onze eigen lever- en installatiedienst.

Deze leveringen maken een belangrijk deel uit van ons dienstenpakket doorheen gans België. Onze medewerkers zijn professionals die weten van aanpakken, uitpakken en monteren. 

U contacteert onze dienst ‘Medical Revalidation Logistics' via 089/510 550 of gymna@gymna.be.

De back-office medewerkers van ‘Medical Revalidation Logistics’ nemen altijd op voorhand contact met u op om dag, tijdstip en andere details persoonlijk met u af te spreken. Voor deze dienst betaalt u een vaste forfaitaire bijdrage.

Q&A

Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten (pakjesdienst)?
Na registratie van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging via e-mail.
Op deze orderbevestiging vindt u terug welk materiaal voorradig is en welk materiaal niet.
  • alles is voorradig: uw bestelling wordt snel geleverd via de pakjesdienst van GLS.
    GLS houdt u op de hoogte van de levering via een Track & Trace mail.
  • niet alles voorradig: u heeft de mogelijkheid om te kiezen voor een deellevering, die vraagt u aan via een antwoordmail op de mail met uw orderbevestiging. In uw orderbevestiging vindt u informatie over de levertermijn van de niet voorradige items. Nalevering van niet voorradige artikelen is altijd gratis
Voor goederen die te groot zijn voor de pakjesdienst gelden andere leverprocedures.

Wat als mijn bestelling te groot is voor de GLS pakjesdienst?
Materiaal dat te groot is voor levering met de pakjesdienst, wordt geleverd door onze gespecialiseerde lever- en montagedienst MEDICAL REVALIDATION LOGISTICS
  • onze logistieke medewerkers leveren uw apparatuur bij u thuis - desgewenst monteren en installeren zij het materiaal; enkel in België.
  • deze leveringen worden ingepland door onze planningsdienst.
  • deze leveringen gebeuren altijd op afspraak, onze medewerkers van de planningsdienst nemen telefonisch contact met u op om de leverdatum af te spreken.
  • leveringen door MEDICAL REVALIDATION LOGISTICS zijn niet gratis, u betaalt een forfaitaire bedrag.
Wat zijn de betaalmogelijkheden in de showrooms?
In de showrooms betaalt u met Bancontact. Betalen met Visa, Mastercard, cash ... is niet mogelijk.

Wie bezorgt mijn bestelling? (pakjesdienst)
Uw bestelling wordt geleverd door de pakjesdienst* van GLS.
GLS houdt u op de hoogte van de levering via een Track & Trace mail.
*voor goederen die te groot zijn voor de pakjesdienst gelden andere leverprocedures

Kan ik kiezen voor verzending naar een afhaalpunt?
De GLS pakjesdienst stuurt u een Track & Trace mail.
Deze e-mail biedt u de keuze om uw bestelling naar een GLS afhaalpunt te laten versturen.

Kan ik kiezen voor verzending naar een locker?
De GLS pakjesdienst stuurt u een Track & Trace mail.
Deze e-mail biedt u de keuze om uw bestelling naar een GLS locker te laten versturen.

Kan ik mijn bestelling afhalen in een showroom?
Inderdaad, u kan uw bestelling altijd afhalen in één van onze 3 showrooms, op werkdagen en tijdens de kantooruren.
In elke showroom vindt u trouwens een ‘shop’ met een ruime selectie van verbruiksartikelen en klein oefenmateriaal dat u metéén kan meenemen.

Moet ik aanwezig zijn  voor de pakjesdienst levering?
De GLS pakjesdienst heeft een handtekening nodig als bewijs van levering.
  • bent u weinig thuis, laat uw pakket dan leveren op een ander adres waar zeker altijd iemand aanwezig is (opgeven bij bestelling)
  • of kies voor één van de andere mogelijkheden die de pakjesdienst u aanbiedt (afhaalpunt, locker, afzetten zonder handtekening, …).
     U vindt hierover meer info in de Track & Trace mail van GLS.